sunnuntai 19. elokuuta 2012

Suklaa suu ;)

Aurinkoista ja tuulista sunnuntaita! Eilen ehdin vihonviimein istahtaa tuonne askartelupöydän ääreen ja sain tehtyä useamman kortin pitkiin aikoihin, on se vain niin terapeuttista kaiken kiireen keskellä, kun saa vain sulkea muun melun ympäriltään ja näperellellä kortteja. Eilen minulla oli vähän erinlaista taustamusiikkia, kuin yleensä... Mies nukahti takkahuoneen sohvalle ja askarteluhuoneeni sijaitsee takkahuoneen vieressä, arvaatkaas vain mitä se tausta musiikki oli, miehen oikein raskasta kuorsausta ja tuhinaa, molemmat sai siis oman aikansa viettää kuten tahtoi ;) Vihdoin eilen pääsin tekemään kortin tästä ihanasta pienestä suklaan syöjästä. Digikuva minulla on ollut jo jonkin aikaa, mutta kartonki oli niin lopussa että ei ole pystynyt kortteja askartelemaan, mutta asia korjaantui taas vähäksi aikaa eilisen kaupunki reissun seuraksena :) Digikuva on Mo Manningin malliston. Mukavaa sunnuntaita ja lisäilin jälleen eilen tavaraa MYYTÄVÄNÄ ASKARTELUTARVIKKEITA kategoriaan, käykääpäs kurkkaamassa, josko sieltä teille jotain löytyisi, siirrän ne sitten jonkin ajanpäästä askartelukirppiksen puolelle.

4 kommenttia:

  1. Kiitos vierailusta blogissani. Laitoin lukulistalle sun blogis.
    Aivan ihastuttava toi leima/kortti. Mä en ole uskaltanut tilata noita digikuvia. Mä pelkään: tuleeko oikealla koolla, mitenkä mun "kartonki" sopii tuohon tulostuskoneeseen ??? et tälläista mä ajattelen !

    VastaaPoista
  2. Oih... ihana napostelija.... veikeä ilme, ihan kuin salaa söisi!!
    uskomattoman ihania leimakuvia kyllä Mo´lla....
    Minä niin tykkään varsinkin pienistä pojista, jostain "kumman syystä"

    VastaaPoista
  3. This is fabulous Mari Susanna what a super card you’ve made I love all the details and this image is gorgeous
    Great work
    Well done Hugs Elaine

    VastaaPoista