keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Tammikuun DT-työ Nauhataivaalle

Aurinkoista keskiviikkoa! Ilokseni minut oli valittu yhdeksi Nauhataivaan DT.ksi ja pääsimme aloittamaan hommat nyt tammikuussa. Kamalasti minua pelotti ja jännitti ja paniikin omaisia tunteitakin nousi pintaan, että apua mihin ihmeseen minä olen nyt ryhtynytkään, kun sain ensimmäisen materiaalipakettini :)) Saimme upeat materiaalit käytettävämmeksemme Tammikuun töihimme. Tein materiaaleista kaksi korttia ja ensimmäinen korteistani näyttää nyt siis tältä. Korttipohjan koko 14.8x14.8cm, kerman värinen tekstuuripintainen kartonki Papermanian Vanilla Cream paperikosta jonka reunat tupsuttelin Distress Inkillä sävynä Vintage photo. Kuviopaperi Inkido. Tekstin painoin Spellbinders Floral ovalsin toiseksi suurimmalla stanssilla tehtyyn ovaaliseen koristekehykseen ja sen alle vielä stanssasin Joy! stanssilla yhden koristekehyksen lisää. Kortin kaikki nauhat ja koristeet ovat siis Nauhataivaasta. Aurinkoiset keskiviikon jatkot teille jokaiselle!
Toivottelee, Mari-Susanna :)

9 kommenttia:

  1. Hurjasti onnea pestistä,taitavan kortin tekijän valitsivat:)Korttisi vaan päiväpäivältä kaunistuu<3
    Aurinkoa päiviisi!

    VastaaPoista
  2. Onnittelut DT pestistä. Tosi kaunis kortti.

    VastaaPoista
  3. Onnea DT pestistä! Niin upea kortti! Ihana nauhat :)

    VastaaPoista
  4. Onnea DT pestistä! Upea kortti taas. Kunpa minäkin oppisin kunnolla noita pitsejä ja nauhoja käyttämään...
    Kiitos stanssista, tuli eilen. Olen jo kokeillutkin...

    VastaaPoista
  5. Mahdottoman kaunis ja raikas kortti!

    VastaaPoista
  6. Mari-Susanna otatko yhteyttä, olen yrittänyt laittaa sulle s-postia, mutta olen varmaan taas sössinyt=))).

    VastaaPoista
  7. Nämä sinun DTkortit on mahdottoman ihania.

    VastaaPoista