Heippa ja vesisateista sunnuntaita!
Pitkästä aikaa kerkesin tällä viikolla tuonne askartelupöydän äärelle tekemään yhden ylioppilaskortin omalle kummitytölleni 💗
Kortti on 15x15cm ja leikekuva kortti. Kortissa käytin pitsiä, sifonkihelminauhaa, kukkia, valkoisia sulkia ja rypytettyä harsoa.
Nyt toivotan teille kaikille mukavaa sunnuntain jatkoa ja nautitaan kesästä ❤️

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti