sunnuntai 28. kesäkuuta 2026

Kortti ylioppilaalle

 Heippa ja vesisateista sunnuntaita!

Pitkästä aikaa kerkesin tällä viikolla tuonne askartelupöydän äärelle tekemään yhden ylioppilaskortin omalle kummitytölleni 💗

Kortti on 15x15cm ja leikekuva kortti. Kortissa käytin pitsiä, sifonkihelminauhaa, kukkia, valkoisia sulkia ja rypytettyä harsoa.

Nyt toivotan teille kaikille mukavaa sunnuntain jatkoa ja nautitaan kesästä ❤️




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti